Het is natuurlijk altijd vervelend als er problemen zijn met uw zonnepanelen. Mocht er sprake zijn van een defect staat onze Support Afdeling vanzelfsprekend voor u klaar. U kunt rekenen op een snelle, klantvriendelijke en doeltreffende dienstverlening. Hoe wij u verder helpen hebben wij hiernaast beschreven in ons RMA Stappenplan. Heeft u dus een defect, neem dan ons plan stap voor stap door om tot een oplossing te komen.

Stap 1: Identificatie
Identificeer het product in kwestie en houd de foutmelding bij de hand.

Stap 2: Telefonisch contact
Neem eerst contact op met onze afdeling Service & Support. Zij kunnen snel voor u achterhalen of het apparaat daadwerkelijk defect is.

Stap 3: RMA afdeling
Als uw zonnepaneel defect is zullen zij u doorzetten naar onze afdeling RMA.

Stap 4: Vragenlijst
Na doorverwijzing is het belangrijk dat u onderstaande vragenlijst zo compleet mogelijk invult. Vergeet niet het serienummer van het zonnepaneel en een kopie/scan van het aankoopbewijs te uploaden.

Stap 5: Oplossing
Naar aanleiding van dit ingevulde formulier zullen wij uw aanvraag in behandeling nemen en een oplossing aanbieden. Bij vragen vanuit SolarDistri inzake de melding zullen wij nader telefonisch contact met u opnemen.

RMA Zonnepanelen

    Gegevens

    Kies het merk van het zonnepaneel

    Aankoopbewijs/Factuur zonnepaneel

    Uploaden Foto/Defect